من - افکارم - تنهایی

و این آغاز دیوانگی من است

من - افکارم - تنهایی

و این آغاز دیوانگی من است

من - افکارم - تنهایی

می خواهم تنها باشم

تــنــهــا

تـنـهـا

تنها

و
این آغاز دیوانگی من است

پیام های کوتاه
  • ۱۴ خرداد ۹۴ , ۰۱:۵۴
    دروغ
  • ۲ شهریور ۹۳ , ۱۴:۵۷
    مادر
  • ۲۰ مرداد ۹۳ , ۰۴:۳۵
    حسرت
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۸ شهریور ۹۳، ۰۱:۵۰ - Moh sen
    درسته
نویسندگان

رفاقت

سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۴۸ ق.ظ
امام باقر (ع) : رفاقت بیست سال ، خویشاوندی است .
صحبه عشرین سنه قرابه
تحف العقول ، ص 302
  • zoha

نظرات (۱)

  • یخمک فروش جهنم
  • سلام
    اینو لینک کردم. اون یکی هارو بگو لینک کنم
    پاسخ:
    تشکر
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی