من - افکارم - تنهایی

و این آغاز دیوانگی من است

من - افکارم - تنهایی

و این آغاز دیوانگی من است

من - افکارم - تنهایی

می خواهم تنها باشم

تــنــهــا

تـنـهـا

تنها

و
این آغاز دیوانگی من است

پیام های کوتاه
  • ۱۴ خرداد ۹۴ , ۰۱:۵۴
    دروغ
  • ۲ شهریور ۹۳ , ۱۴:۵۷
    مادر
  • ۲۰ مرداد ۹۳ , ۰۴:۳۵
    حسرت
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۸ شهریور ۹۳، ۰۱:۵۰ - Moh sen
    درسته
نویسندگان

سر آغاز

سه شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۱۸ ب.ظ

 

بوسه عاشقونه

 

آی قصه قصه قصه 
نون و پنیر و پسه 
هیچ تا حالا شنیدی 
تانکا بشن قناصه؟ 

میدونی بعضی وقتا 
تانکا قناصه بودن 
تا سری رو می دیدن 
اون سر و می پروندن

شهدای گمنام -منطقه عملیاتی فتح المبین- بهمن1390


 

سه راه شهادت کجاست؟ 
میدونی دوشکا چیه؟ 
میدونی تانک یعنی چی؟ 
یا آر.پی.جی زن کیه؟ 

آر.پی.جی زن بلند شد 
"وما رَمیتَ " رو خوند 
تانک اونو زودتر زد 
یه جفت پوتین ازش موند 

یه بچه بسیجی 
اونور میدونه مین 
زیر شنیهای تانک 
له شده بود رو زمین 

خودم تو دیده بانی 
با دوربین قرارگاه 
رفیقمو می دیدم 
تو گودی قتلگاه 

آر.پی.جی تو سرش خورد 
سرش که از تن پرید 
خودم دیدیم چند قدم 
بدون سر می دوید 

هیچ می دونی یه گردان 
که اسمش الحدیده 
هنوزم که هنوزه 
گم شده ناپدیده 

اتل متل توتوله 
چشم تو چشم گلوله 
اگر پاهات نلرزید 
نترسیدی،قبوله 


دیدم که یک بسیجی 
نلرزید اصلا پاهاش 
جلو گلوله وایساد 
زل زده بود تو چشاش 

گلوله هم اومد و 
از دو چشم مردونه 
گذشت و یک بوسه زد 
بوسه ای عاشقونه 

عاشقی یعنی اینکه 
چشمهایی که تا دیروز 
هزار تا مشتری داشت 
چِندش میاره امروز 

اما غمی نداره 
چون عاشق خداشه 
به جای مردم، خدا 
مشتری چشاش

  • zoha

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی